עידן המחשוב
חייבים להבין כי היום המאזינים שומעים את המוזיקה באמצעות היוטיוב עידן האלבומים התקליטורים והתקליטים חלף מן העולם.. ולכן יש צורך להבין היום מי הוא קהל היעד שלך כמפיק מוזיקלי..
למשל בערב נוסטלגי של שירי ירדנה ארזי אני מצפה שיגיע להופעה הדור הישן.. צעירים לבטח לא יבואו לשמוע את ירדנה ארזי.. המפיק תופס למעשה את התפקיד של האומן ולמעשה לאומן "יש רק את הפנים".. צריך גם להיות על הדופק של המאזין, מה הוא אוהב לשמוע? כולל התפלגות זו באחוזים? ומתי נוח לקהל להגיע ולשמוע.. כולל כמובן ההתנהלות מול העולם הדתי ומול העולם החילוני..עולם המזרחי, לעומת העולם הקלאסי, אלו הם עולמות שונים אשר שומעים מוזיקה שונה.
למשל זמר מזרחי הוא קודם כל זמר ווקאליסט וצריך שיהיה מקובל על שני הצדדים.. אומנות נמדדת בשריטות ופגמים. בהקלטת הסקיצה האומן לא לחוץ .. המסר צריך להיות ברור אני כמפיק בא לעשות את העבודה.. והתוצאה מקדשת את האמצעים.
המשך צפייה מהנה!
<<< חזרה לדף קודם המשך בעמוד הבא >>>